Vilken Måndag!

God kväll! Idag blev det ett sent inägg. Har nyss ätit Tonfisk sallad som jag hade kvar sedan lunch. Herregud vilken vattenmat. Man blir ju inte mätt. Imorgon är det dags att storhandla riktigt mat.

Min första arbetsdag efter semestern har varit bra. Det känns skönt att vara tillbaka till jobbet och alla verkade vara glada över att se mig. Jag var mest glad över att se dem;).

Nu är det kaos på jobbet. Massa rea varor ska plockas fram. På sommaren har vi de bästa rea/tillbub om året.
åhh det var så mycket man bara ville handla.
Vilken måndag det har varit idag, kanske än av de bästa måndagarna ever. Det var grymt mycket folk och många turister. Jag är lite förvånad, knappt ingen (jobbig) ryss befann sig i butiken idag. Det kan vara skönt i sådana stressiga dagar eftersom de ofta brukar handla Tonvis med kläder.

Imorgon börjar man klockan 14-20. 6 timmar plus kvälls OB. Klockrent;). Jag ska jobba ihjäl mig nu i två veckor sedan har jag semester igen. Den 4 juli drar jag och gubben till Bulgarien. Vi ska supa skallen av oss typ och festa och bara vara.
Då får nu inte missa att hänga med.

Vädret i alta idag har varit på den sämsta sidan. Varmt men mulet. Ska inte klaga. Nu ska jag försöka lägga mig och sova. Idag har vi bäddat rent, det var kändes att det var dags. Det luktade döden i rummet. Här byts det ut till nya lakan när det är varning för död luckten.
Näädåå det är Jacob som svettas så mycket...hhahhaha..
God natt<3
En gammal bild under min tid i Alta;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0