Torsdag

hej hopp!
Hoppas ni haft en lika bra Torsdag som jag har haft. Imorse när jag kom till jobbet fick jag reda på att det var jag som van (Sälja maskara kampanjen). Den som lyckas sälja flest maskara vinner och igår lyckades jag sälja flest.
I det betyder att jag vann två lipp gloss som pris.
så himla AwwsoOOM;)
Inget är mer sexigare än ett pa fylliga och målade läppar på sommaren;)
Are talking with me....

En annan sexig kvinnlig sak som kvinnor kanske mer visar på sommaren än på vinter är nog BH.
Inte vilken BH som helst utan vi kallar den Miracle  brah. En bh som får dina bröst att se dubbel så stora ut.
Se bara på mina tutti frutti mini bröst som förvandlas  till pamela stora bröst;)
Har du också små bröst?????? SPRING till butiken nu och få dröm push UPen:)
Kostar bara 149kr på H&M.



Tillbaka till min dag. Efter en kanon dag på jobbet drog jag till mitt andra hem. Actic. Körde mina biceps och jag kan säga herreguuud vad man har tappat. Orkade ingenting, förr kunde man lyfta 15 stång utan problem. Men idag fick jag börja men ynka 10 kg. Det är dags att få tillbaka mina muskler i armarna.

Kvällen har Jag och min kära avslutat med Tacos. Man brukar ju äta tacos på fredagar men det fick bli idag. Imorgon ska vi bägge två jobba dubbelt. Dag sedan natt.
På Hans sjenke imorgon spelas
Nilsen Southern Harmony spiller på Han Skjenke fredag 1. og lørdag 2. juli.

Kom och lyssna och beställ kvällens Drink. (Erica special en söt, sur drink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0