Sista kvällen!

Hej bloggen!
Då var det sista kvällen med familjen. Inatt drar jag mot Alta. Det är blandade känslor just nu. Före första ska det bli skönt att få jobba igen. Måxte ju jobba och komma igång. Det andra är att jag lämnar min familj igen och det varma stället. Nu ska jag tillbaks till Alta där snitt graderna ligger mellan 10-15 grader.

Idag var det riktigt bra väder under förmiddagen. Vid fyra tiden drog jag in till Örebro och vandrade bland gatorna. Sedan drig jag in till Mariberg eftersom jag skulle hinna handla det ena och det andra inför resan.
När jag äntligen kom hem satte jag på grillen och grilla min godaste köttbit.

Just nu sitter vi och myser igen. Drcker cola och äter ostbågar som man inte gjort på år och dar. Det är fan gott med ostbågar.
KVÄLLEN ÄR VÅR
Sitter väl inte vid kumla soffan på en stund igen. Herregud vad jag vill stanna men ändå inte;)
Ha en fin kväll så hörs vi när jag är i Alta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0