Ledigt!

Hej bloggen!

Idag är det röd dag och det innebär ledig dag. Vid lediga dagar så sover man länge och knappt gör ingenting. Livet är skönt ibland när man gör ingenting. Vi har lagat tacos och jag har kollat på två filmer.
Just nu står min kära pojkvän och bakar en cheese kake och jag chillar vid soffan.
Klockan 21.00 ikväll bär jag mig av på nattjobb. Det är kareoke kväll på Hans Sjenke och jag blir att jobba denna Torsdag. Ser fram emot det..... NOT! Det känns oftast bättre när man väl kommer dit.

Nu ska jag väl bara fortsätta att njuta av kvällen och göra mig iording inför jobb ikväll.
Ha det bra! Förresten pratet md chefen igår gick bra=). Jag platsar väldigt bra, sa hon.Det jag kunde göra bättre var väl kanske ännu mer fokus och snabbhet. I will become A ROBOT!



EYES EYES is the 2 beautiful things we have;)


Make it up;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0