Känslan för att shoppa!

Hej hej!

Har nu suttit i nästan 2 timmar framför skermen. Vart bland annat inne på nelly och H&M. Jag beställde ingenting. Tro mig lusten var där. När jag tänker efters så behöver jag inte nya saker. Iallafall inte idag.
En klapp på ryggen.


Min dag har varit enastående. Jobbat mina 6 timmar på H&M. Sedan drog jag till Gymmet där jag deltog i ett styrkepass som jag kanske ska hålla i senare i framtiden. Jupp ni hörde rätt, jag ska bli instruktör på actic.
Jag längtar tills jag skå leda mitt eget pass. Då måste alla komma;). Nu blir det att titta på många youtube klipp om hur man ska leda träning och styrka. Kolla in den här tjejen på youtube. Hon är hur het som helst och as stark.
Sexy Beast Workout Tutorial
Nu är det mindre än 1 vecka kvar tills vi reser till Bulgarien. Det ska bli så skönt. Johanna min kära, reste till Rhodos idag. En annans sak är att hon fick resa samtidigt som den kända Kenza. Coolt va!!

Nu blir det läggdags.
God natt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0