jobbhelg = pengar

Hej! Min dator har som sagt pajat igen därför har jag inte haft tillfället att blogga. Mycket roligare att blogga från sin egen dator. Just nu har jag lånat Johannas dator.
Nu är det söndag igen och veckan har gott bra. I helgen  har vi haft Blues Festival i Alta. Det innebär att det har vart extremt mycket folk. Jag har jobbat natt både Torsdag, Fredag och Lördag. Nu är jag helt utsliten.
Idag blir det bara att ta det lungt och ta hand om sig själv och äta en massa mat.

Nu sitter vi och väntar på den andra halvleken av  Jacobs borta match mot Lövan på radio. De leder med 2-1 i första halvlek. Innan det börjar ska jag springa upp till gubben och tanten och prata om vår trasiga tvättmaskin. Det är hopplöst att inte kunna tvätta kläder. Bara en massa problem i denna lägenhet. Det är stopp i handfatet och vatten och möggel i köket som vi måste tvätta bort hela tiden. Aja finns väl dom som lever sämre.

Nu är det bara två dagar kvar tills jag reser hem till mitt kära hem Kumla. Back to my family and Gals;)
Matchen har nu börjat igen och måste lyssna.
Ha en fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0