Inför de stora dagarna

Hej hej!

Nu är det bara en dag kvar till Syrrans STUDENT och två dagar kvar till min Barbie Fest;).
Det börjar dra ihop sig. Idag har jag bara tillbringat min dag hemma och städat lite. Har hunnit planerat lite om vad som behövs att handlas in osv. Det här ska bli skit kul.

I övrigt är det väldigt skönt att få vara hemma. Idag var det varmt. Jag kunde sitta ute vid solen och äta frukost.
Vi får hålla tummarna att det absolut inte blir regn på fredag eller lördag. Det får gärna regna imorgon.



På lördag har jag Barbie fest. Beklagar bara de som är bjudna får komma;)


Åhh jag längtar såå, Inte bara till festen utan för att träffa alla mina vänner igen. Det sla bli underbart kul.


Här har vi dom. Mina partypinglor. Ni är världens bästa och MINA;)


Här har vi henne. Tjejen som jag har stått längst med ända sedan mina första år i 7 an;). Det var fotboll, skola och läxor tillsammans. Jag kommer aldrig att glömma våra busiga lekar vi hade. Tillexempel. Vattenballongerna vi slängde på folk i skolan...hahahahhahaha Bästa dagen EVER;)
Du är bäst!


Nää nu är det dags att hämta syrran i örebro, sedan ska jag sova som en stock.
God natt. Sov gott! Hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0