Im back in Alta!

Hej hej!
Efter tio timmars resa är jag tillbaks till Alta. Jag kom fram vid cirka 11 tiden och det vara bara att äta något snabbt och sedan lägga sig och sova. Jag har rest sedan klockan 01.05 inatt så man känner sig fortfarande helt slut.
Jag sov till klockan 16.00 och det var dags att laga sig mat. Vi firade en liten efterskott till mig så det blev grillning.

Det är strålande sol i Alta så grillning passade väldigt bra idag. Här har det varmt sol och varmt sen jag reste. Hemma i Kumla har det bara vart regn. Kanske får jag njuta några dagar i värmen här.

Klockan 18.00 var det att inträda fotbollsarenan. Alta IF mit Bodö Glimt.
Matchen startade i hand på Alta, Vi ledde med 2-0 i första.
Sedan blev sagan bara sämre, 2-2 i andra och snipp snapp slut matchen blev till 3-3 till slut.
VI KAN BÄTTRE ALTA  F-R  F-N

Nu ska jag fortsätta dricka min smoothie och sedan ska jag sova. Imorgon ska jag äntligen börja att jobba igen;)
God naTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0