Från Alta till Kumla

Hej hej!

Då sitter man här i soffan hemma i kumla igen. Nu var det nästan 2,5 månader sedan jag reste härifrån. Det känns skönt att vara hemma igen. Träffa Farfar, farmor, pappa och världens bästa lillesyrra Emma.
Resan från kalla Alta belv inte som förväntat. Här var det bara regn och den värsta oskan jag har upplevt i min tid i Sverige. Oskan vara rakt över oss så att tvn slogs av. Missade fan lite av Sverige-Finland matchen. Men Sverige lyckades ta hem segern ändå. Zlatan är kung!




En bild från den 6 timmars bussresan från Oslo. Förutom att sova så har man en tid för sig själv. Tänka och fundera. Många roliga ideer får man;) Men ser man till att uppfylla dem?? Hwo knows ;)



Framme i Karlskoga såg vi hur den här bilen stod pakerad. Någon som har försökt att pakera här..eller Vad!??!
Eller så har han glömt backen i och snart rullar den bak mot den Gula fina lastbilen...


Nu ska jag fortsätta mysa med syrran sedan ska jag ner till mitt rum i källaren. Jag ska sova som en prinsessa-
God natt och hej Sverige;)

Kommentarer
Postat av: jake

fin piké : )

2011-06-08 @ 09:57:54
Postat av: Erica

jag har din tröja på mig;)

2011-06-08 @ 23:01:19
URL: http://mpenzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0