Att få vara social!

Hej hej!
Hoppas ni hade en bra midsommarafton igår. Det hade jag iallafall. Lagade god mat och vi njöt.
Ni som undrar hur det går med mitt finger så går det väldigt bra. Blir ingen styrketräning på ett tag bara.
Idag har jag avslutat min första vecka efter semestern. Veckan har går väldigt bra och vi har haft bra omsättning.
Jag har märkt att altas befolkning handlar som mest när det är dåligt väder ute. Illafall nu i sommar. En varm ochsolig dag har det inte vart sedan jag kom tillbaka till Alta. Det känns nästan som det vara blir sämre och sämre.

Ikväll behöver jag vara social med framför allt min älsklings Tonje. Hon har en liten tjejfest hemma hos henne. Det ska bli så skönt att skratta och snacka en massa skit;). Man behöver sånt ibland.
Nu ska jag fixa mig och dra till mitt folk.
ha en fin lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0