7-12 juni;)

Hej Bloggen!
Im back. Sedan den 7 juni då när jag kom hem har jag haft full rulle hela tiden. Emma, lillsyrran tog studenten. Vi hade då fullt kalas här. Först upp klockan 05.00 för att sminka lillsyrran inför den stora dagen. Klockan 13.00  stod vi utanför Virginska. Det var skyltar, blommor, glada och lyckliga människor överallt. En dotter eller son, syster eller bror mm skulle ta studenten. I mitt fall var det syrran. Jag tror inte jag har sett henne så lycklig förr. Hon stålade av glädje. Hon hade klarat det. Festen och firandet för Emma blev från 04.00 till 04.00 på natten då jag och Patricia fick äran att hämta upp henne. Snacka om att hon var helt slut då när vi hämtade upp henne.

En stolt store syster som fick äran att trycka denna T-shirten;)



Världens sötaste Bebis Emma;) Redan som liten var hon bra på att posera;)


Det var en fantastiskt dag. Både jag och pappa är stolta och kan nu luta huvuden bakåt och slappna av. Iallfall pappa;).
Sen igår var det planerad Barbie fest. Många som inte kom men det var trevligt ändå. Det innbär vi nu fortfarande har en massa käk kvar. Har ni lust på tårta kan ni komma till oss. 5 kr per bit;)

Kvällen ledde till utgång i Örebro. Det blev stömpis som fick äran att se vackra oss. Plus att vi fick komma före alla andra i kön;). Ett minus är för att det berådde på Mimis bror som jobbade där. Men känslan var fint att få komma före den långa långa kön.
Min Barbie Outfit;)



Barbie kake....=) Det skulle vara en mörk barbie men de hade dom naturligvis inte...Fick bli den traditionella.



Vissa tjejer går på toa för att pissa, pudra näsan eller för att ta bilder;)
Detta är jag, Patricia och lilla Magdalena;).

Grym utekväll tjejer. Tack ska ni ha. Nu  sitter jag härhemma i soffan. Pappa kom precis in genom dörren efter den långa arbetsdagen. Jag ska försöka vila lite innan jag börjar packa till Göteborg resan imorgon. Äntligen ska jag få träffa min kompis som har fått barn. Plus att jag älskar Götebrog staden. Here I come.
Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0