21 juni =regn

Hej hej!
Sent inlägg idag igen. Jag har lyckast tagit med mig regnet till Alta. Det har regnat hela dagen och det fortsätter att regna. Jag tänkte att jag skulle gå lägga mig nu har lite in planerade saker jag tänkte göra imorgon. Men först ska jag lägga upp lite egoist bilder på mig;).

På jobbet idag har det varit kaotiskt . Folk överallt, kläder överallt. När jag kom hem hade jag några krafter och lyckades ta på mig min träningstopp och tajts. Jag körde ett spents pass, som gick sådär. Jag behöver mer uppvärming, kände att jag var stel i kroppen. Imorgon ska jag banne mig palla mig till gymmet och pumpa. Nu blir det 8 veckor styrketräning. Bara ben, rumpa, rygg och många protein drinkar.

God natt!
RED lips is the CHIC
White skin shorts makes my figure..
Vadå sexbomb;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0