Träning!

Hellu bloggen!

Den här veckan har jag äntligen kommit igång med träningen och jag känner mig piggare än aldrig förr. Fatta vad träning ger mig ork och energi. Så himla skönt.
Idag körde jag mina biceps och triceps, mage och rygg.
Nästa vecka ska jag kanske köra mitt första pass som instruktör på Actic. MRL. Mage, rumpa lår;)
Det kommer bli bra tror jag. Kul som bara den iallfall. Jag längtar.


Just nu sitter jag och har precis gjort klart min ekonomi och betalat alla räkningar. Det blev en fattig månad för mig på grund av mina resor hit och dit.
Inget mer resande för min del nu. Nu ska jag jobba och slita.
Jag ska nå mina mål.

tack för idag, nu är det läggdags!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0