Sverige Tog Brons!!!

Hej hej!
Det är Sveriges dag. Damerna vann mot Franssiskorna;) 2-1 Vilken match och vilket mål. Grattis Sverige.
Nästa gång tar ni guld.
En liten glädjebild på mig efter matchens slut;)

Just  nu sitter vi och firar med en kopp kaffe och morottskaka här i soffan. Klockan 22 ska jag iväg och jobba. Tänkte jag skulle hinna ta mig en liten nap har fått en frutkansvärd huvudvärk.
Idag har man inte gjort så väldigt mycket. Blev väckt vid två tiden av min pigga pojkvän. Hur länge ska du sova igentligen???? säger han.
Till slut kom jag mig upp ch då var det fulltfart med grillningen.

Dagen har bara gått så himla fort. Ska nu passa på att njuta i några timmar till med min älskling innan jag sticker iväg igen. Innan det ska jag lägga upp Årets låt med snoop dog.
En riktigt bra låt som får dina dans nerver att röra på sig. Kommer den här låten upp på krogen så vet ni vart jag finns......ON THE DANSE FLOOOOOOR!!
Den är så sjukt bra att jag får ONT i magen;)
Har ni inget för er idag kväll?? Kom till Alta och titta inom Hans sjenke så ska jag laga dig en god drink;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0