Söndag 31 juli

Hej bloggen!

Här ligger vi, ledsna över dagens hemma match. Alta förlorade med 0-2 mot Sanneulf. Ärligt talat så var Alta sämst idag. Inget spel alls. Tråkigt att se. Men men, man kan inte vinna jämt.
Förutom att ha sett på match idag så har min söndag vart som alla andra söndagar. Väldigt lungt.
Har hunnit kört 35 minuters hemmaträning med styrka.  På torsdag ska jag ha mitt första pass i salen.


Jag kan ju fortsätta att berätta om gårdagens födelsedagsfest ute i Bukta. Stället vi var på var ett gammalt fiskebodd som de nu har omvandlat till ett festlokal. Det var välidigt mysigt. Dessutom var det kul att fått lära känna nytt folk.


Vi hade plus med vädret som också var ett plus=)



Min stiliga var också väldigt fin igår;)



På festen bjöd de på välkommstdrink mat och lite underhållning. Och människorna där var mycket trevliga, nästan alla kom fram och presenterade sig själva. Det är något man inte är van till, okända människor kommer fram och hälsar.=). Mycket trevligt!



På vägen hem stannade vi till de här lilla fina vattenfallet. Då fick jag posa lite;).
Jag älskar vattenfall.  Under resans gång fick vi se rävungar på vägen. Vi stannade då också till och tog lite bilder. Men bilderna blev inge bra så jag väljer att inte lägga upp dem. Ni får tro på mig istället.
Det var vårt lilla äventyr igår natt. Det var synd vi inte fick se en Björn eller nåt...

Nu är det läggdags. Ska försöka gå upp tidigt imorgon. Det är första Augusti imorgon, juli månad har bara rusat iväg.
God Natt<3

Kommentarer
Postat av: Katrine

På Korsnes!? :D om du kjører 10 min til så kommer du til min hjemplass; Nyvoll :D Vakkert der ute :)

2011-08-01 @ 18:43:31
URL: http://kattalarsen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0