Möstmodet är här!

Hej hej!

Jag kan inte sluta kika blant H&M hemsidan med alla nya kläder som kommit in. Man får en sådan lust att få vara miljonär och köpa allting. Längtar tills de nya kläderna kommer in till vår butik i Alta. nam nam nam...
Se på denna snygga kåpe somdet kallas för här i norge.


Ett höstmåste kallar jag det här ;)

Det känns som att det börjar bli roligare och roligare att sälja och jobba med kläder. Dessutom har nu fått reda på vad min stil är. Förut kunde man bladna hit och dit men nu när man har koll kanske man kan hålla sig en eller två:).


Har denna vecka hittils bara jobbat sena pass på H&M. Igår efter jobbet klockan 20.15 kom Jacob och hämtade upp mig. Det väntades tacos och spel hemma hos några nära vänner till oss. Vi var tre par som spelade ett liknade Monopolspel fast det kallades för Miljonären. Lite sämre en Monopol. Därför jag inte vann, men vi hade kul ändå. Alltid trevligt med lite socialitet ilband.


Nu är klockan allt för mycket och jag är inte ens trött. Men ska nig försöka sova nu imorgon börjar man klockan 10.00. God natt daa!!


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-07-21 @ 20:03:29
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Erica

JaVisst =) jag ska maila dig om det;)

2011-07-23 @ 00:13:59
URL: http://mpenzy.blogg.sem
Postat av: Felle♥

Börja tjäna pengar på bloggen www.bloggerfy.com :)

2011-07-25 @ 11:30:17
URL: http://thaijan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0