Bilder (Bulgarien)

Hej hej!

Igår landade vi i Alta vid 09.00 tiden. Sov 3 timmar sedan var det jobb klockan 14 på H&M. Snacka om att jag var trött på jobbet. Plus att jag var genom förskyld och hade ont i magen. Fick en magbakterie samma dag som vi skulle resa hem. Jag vaknade vid 06.00  och var tvungen att spy. Hela min sista dag gick åt att spy ut all mat jag käkade. Värsta dagen i mitt liv. Ringde mina kära pappa och bad om råd om vad jag kunde äta. RIS sa han att det skulle vara bra, KOKT ris. Köpte mig först ett par bulgariska mag tabletter sedan gick vi till en restaurang och beställde kokt ris. Pappa hade rätt inget ris kom ut igen;).

Snacka om att vara sliten. Inte konstigt att mig kropp slutar fungera med all sprit som jag drack under den veckan. Mer tacksam är att vi åkte hem den dagen. För tjejerna på stan delade som vanligt ut flyers om fest här och där. Och på en flyers stod det FREE BAR 22-24 på klubb BONKERS. Fatta vilken tur att vi inte var kvar den dagen. Jag hade säkert supit skallen av mig. Nu ska man inte dricka förns till NYÅR. Jag är så trött på sprit nu.
Fokus på jobb, träning och min hälsa;).

Innan jag lägger upp världens sämsta kvalitets bilder från min Iphone så ska jag nämna att min camera blev stulen på vägen till bulgarien. På altas incheckning ingången. Jag fattar ingenting helt plötsligt så försvann den. Jag har letat och ringt och ringt och ingen har hittat den. Fatta att jag var ledsen. En resa utan camera.
Men det blev några bilder iallfall med våra mobiler.


Första utekvällen;) pigga och glada..


Efter middagen drog vi tillbaka till hotellet och lagade oss egna drinkar;) och kom igång lite


Dag två, redo för kvällen. Här står vi vid högsta våningen. Kunde man se ut över hela fest staden...


Beställde världens efterrätt=). Det är glass med massa onödigt i...


Bakis dagarna spenderade vi antigen på stranden eller vid poolen....Poolen var bäst. Det var svinkallt att bada i svarta havet.


Dag tre. Laddar först med en eller två drinkar inne på hotellet sedan drar vi ut och jagar något bra uteställe att få dansa och herja  i;)


Älsklingen var på G...


Inget är bättre än en kall sommardrink vid kvällens varma vindar;)




Sitter vid en bar. Vi satt med ett killpar. Jacob trodde de var ett bögpar. Men det tror inte jag. Snälla var de iallfall.



Bakis bakis....och ont i fingret;)


Stranden var fullsmockat med folk. Ni som gillar stringbrudar som går runt och vakkar,vakka i bar rumpa kan ju dra till bulgarien;). Jag fick inte ta blid av Jacob, så ni får inte se. kanske jag ska börja använda string.
 I Will Next time;)


Men hallååååå dääär.... LÄttt snyggast på stranden;)


Jag och min H&M kasse, vandrar tillbaka mot hotellet efter en hel dag på stranden


ojojoj, jag kommer aldrig sluta att älska den här kroppen;).  Hwos that boy, lalallalal


Man kan inte alltid se vacker ut på blid...så jag bjuder på den här;)
Happy wine face.


Näst sista dagen och vi går in ALL IN som vanligt



Såhär slutade alla får nätter i i Goldens sands Bulgarien. Låg döda i sängen, skippade oätbara frukosten och sov som stockar. Öron proppar vart brukbart eftersom det var fest dygnet runt.

Tack för ett liv med bara fest och alkohol. Jag har upplevt det och förstörde mina inre organ. Därför ligger jag här nu här hemma i alta helt genomförskyld. En gång och aldrig mer;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0