Dag 9

HAPPY NEW YEAR

Ligger just nu i sängen inne på hotellrummet och har precis firat nyårsafton vid stranden. Det blev verkligen en lugn nyårsafton 2011 för mig och familjen. Anledningen till det är att vi var helt utmattade efter Serengeti har inte haft en lugn dag på 5 dagar. Vi kändes oss utslita så det blev en lugn kväll med ett par glas drinkar och vin. Men ska jag vara ärlig så kändes det skönt att fira nyår med min familj och det bästa var ju att det är varmt och skönt. Inget kan bli bättre en att fira nyår på stranden. Just nu är det en timme kvar tills Sverige blir till ett nytt år. Vi ligger två timmar före dem.

Jag hoppas att ni får en bra Gott nytt och lycka till med allt i det nya året. Mitt nyårslöfte är att bli färdig med mammas hus innan jag reser hem till Sverige i mars. Har jag nämnt att jag har varit hos henne hela dagen. Vi har planerat bygget och jag har hittat en Foreman som kommer att hjälpa mig med bygget. Längtar nu bara tills vi börjar med bygget. Vi hade tänkt starta bygget nu på måndag. Återkommer med mer information, för just nu börjar jag bli riktigt trött. GOTT NYTT ÅR.....

ÖNSKAR ER ALLA EN LJUS OCH LYCKLIG 2011

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0