Dag 23

Hej hej!

Idag har vi bara haft en lugn dag. Vart hemma hos mamma sedan klockan 12. Vi har hjälpt till med mat, tvätt och diskning. Har dessutom kollat in bygget och den går framåt. Idag har det börjat med att laga cementblockar till väggarna. Det var mest det de höll på med idag. Förhoppningvis börjar han med väggarna på måndag. Om han nu inte ska jobba i helgen och börjar redan imorgon. Imorgon ska vi åka till stranden. Både jag och Tonje saknar havet, sola och bada. Vi kommer att ta med mamma och lilla keisha. Mamma var inte så intresserad av att bada med hon följer gärna med. Vår chaufför kunde inte ställa upp med körningen imorgon så vi får ordna nån annan. Kanske taxi eller så skulle Dennis kanske ordna nån chaufför till oss. Vi ska ta oss till stranden på något sätt. VI MÅSTE FÅ BADA!

Ikväll har vi ingen ström, så det kommer att bli en varm och tuff natt utan fläkten. Inatt höll jag på att svetta ihjäl och det var en massa insekter överallt i sängen. Jag förväntar mig inte att få en bra natt inatt. Men för att vi ska få oss i andra tankar så ska vi kolla på en film igen. Igår såg vi på (Despicable me). En animerad film, grymt rolig. Får se vad det blir idag.

Nu ska jag tvätta av mig lite och sedan blir det film mys i stugan<3

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0