Dag 22

God kväll! Nu är vi trötta efter en hel dag på full språng. Vi har vart och suttit inne på internetcafe. Där satt vi i cirka två timmar. Sedan bar vi oss iväg med taxi mot stan. Där hittade vi ett fint köpcentrum med restaurang och andra butiker som tillexempel supermarket.
Vi betsällde oss varsin pizza och cocacola som vi verkligen njöt av. Efter maten tog vi oss en liten promenad runt omkring. Vi letade bland annat efter nya örondobbar till Tonje. Men ingen butik hade dem hon letade efter. Jag skämtade lite med henne och sa att de finns nog här om tio år. Då får det vara svarade hon.
Efter att vi hade virrat runt oss på stan bland en massa bilar att jag trodde jag skulle bli påkörd så gick vi tillbaka till supermarket. Där handlade vi oss lite mat. Bland annat fryst kyckling, korv och cocacola som Tonje älskar.
När vi kom hem vid 16 tiden var vi helt slut. Matade hundarna och sprang upp till vår efterlängtade lägenhet. 

Ström har vi ikväll och nu ska Tonje ner och laga nudlar till mig och henne. Jag ska snart hälla över mig en bunke med vatten så att jag kan känna mig levande igen. Ikväll blir det flim igen. Igår kväll såg vi på ( TAKEN) så himla bra film. Längar till imorgon för att få se hur långt Dennis har kommit idag på bygget. KANSKE börjat med väggarna??? Spännande!


God natt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0