Dag 18

Dag 18

INTERNET DAGEN

Hej hej! Gissa vad jag gör just nu. Jo jag sitter i mörkret och surfar på internet. Strömmen har gott och den lär inte komma tillbaks förens vid 03.00 tiden inatt. Men inga problem just nu för jag sitter vid internet men det väldigt segt med det är iallafall internet. Idag var vi inne för fjärde gången på Milimani city. Och denna gång var vi redo att leverera in skiten och få pengarna tillbaka. Men det som hindrade oss var att vi skulle få pengarna tillbaka för själva modemet men inte Bombay30. Både jag och Tonje blev ju galna där vid disken. VI HAR JU FAN INTE ANDVÄNT INTERNET i 30 dagar VARFÖR ska vi inte få de pengarna tillbaka skrek vi. Men till slut så kom vi fram till att vi bara skulle lämna in modemet och behålla sim Kortet med Bombay30. Därefter betala ett nytt modem som är bättre i mellanlägg. Vi var beredd att satsa på detta än att åka in imorgon tillexempel då vår garanti gått ut. Vi hade då aldrig fått våra pengar tillbaka. Men att vi stället gjorde så att vi betalade mellanlägget så har vi en längre garanti.

När vi kom hem så visades det att detta modem faktiskt fungerade här ute i Mbagala. Internet går väldigt segt men jag iallafall inloggad. Vi är nöjda. Sen så fort vi kommer in mot stade så går nätet fortare. Nu ska jag försöka att sova. Imorgon ska vi upp tidigt och ta lilla Keisha till skolan. Ska bli spännande att se vilken skola hon går på.

 God natt!

 


Kommentarer
Postat av: Jake

Skönt att ni fixat internet igen så man kan följa med. Härligt att Keisha ska få gå i skolan, har hon växt något? :) Hoppas ni tar hand om varandra väl.

Saknar dig!



2011-01-10 @ 08:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0