Dag 11

Hej hej! Nu sitter jag vid hotelrummet och slappar lite. Idag vaknade jag ganska tidigt och tog en joggingrunda på stranden. Sedan blev det en stor frukost för jag blev as hungrig. Just nu ligger Tonje och sover i sängen. Hon blev lite för mycket solbränt igår när vi badade och solade hela dagen. Idag när hon vaknade var hon svullen i hela ansiktet. Igår kväll var hon alldeles röd för hon hade bränt sig. Stakarn. Jag själv brände mig lite på näsan och ryggen som jag inte smörjde in. Jag får skylla mig själv. Idag blir det en lugn dag igen vid klockan två hoppas jag att Dennis min byggare ska komma hit. Vi ska diskutera bygget till mamma som han tänkte börja med imorgon. Jag längtar bara tills han börjar med allt. Ska bli spännande att se hur det kommer att se ut till slut. Mamma och lilla Keisha längtar också.

Nu ska jag försöka ta mig ut till stranden och ligga och läsa min Swahilli lärobok.

Ta hand om er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0