Dag 56 (Onsdag)

Hej hej!

GRATTIS PÅ NAMNSDADEN JULIA OCH JULIUS

Idag är vi helt utvilade vi har sovit från igår förmiddag till idag klockan 06.00.
 Igår när jag vaknade upp så hade jag feber och mådde illa. Hade under natten besökt toaletten ett par gånger. När vi kom hem igår efter att ha handlat mat var det bara att äta och sedan lägga sig och sova. Det var en perfect sovedag. Ute så åskade och ösregnade det. Det blev väldigt mysigt att krypa ned och se på film och sedan somna in. Filmen vi såg hette THE WAY OF LIFE. En romantiskt komedi. Tummen upp för den;).
Efter filmen somnade vi. Vi sov till klockan 22.00 på kvällen då var vi båda hungriga så vi åt mat som vi hade handlat och sedan la vi oss igen.


Jag bad Tonje att ta blid på mig när jag ligger och är sjuk i sängen!!

När jag vaknade upp idag klockan 06.00 imorse hade jag ont i hela kroppen för att jag hade sovit så länge.
Men mer utvilad har jag aldrig känt mig. Dessutom så mådde jag mycket bättre. Tonje vaknade strax efteråt och vi körde igång med storstädning.

Jag började med att städa rent kylskåpet. Det såg förjävligt ut. Medans vi  har varit borta i fyra dagar har strömmen tydligen varit borta väldigt länge. Allt i kylskåpet hade liksom smält och det hade bildades en massa vatten och skit.


Såhär såg kylskåpet ut när vi kom hem i måndags! Men jag tycker inte det ser så väsrt ut, det är ju mat. Jag kunde gärna ha slickat bort det...


Nu ser kylskåpet nästan äckligt rent ut!! Bra jobbat Erica;)





 
Jag blev helt slut efter storstädningen.Men nu är lägenheten rent och "fräscht".
Det firade vi med en skål med gröt!

Under städningen så hittade vi Tonjes Valentin. Han har igår kväll blivit klämd i dörren!




Stakars liten!

Desto mindre desto bra. Det krylar av ödlor i vår lägenhet!
Från små som myror till stora som monster..

Nu ska vi börja knalla mot mamma. Längesedan jag såg henne nu.
Hoppas hon har lagat en god mat.

Hörs ikväll!




Kommentarer
Postat av: Jake

Hej baby ; ) Saknar dig ju!!! Såg på norska melodifestivalen i helgen. EN afrikantjej från Oslo som vann, lite ovanligt. Där har d youtubelänk :) Tänkte den kunde inspirera lite.



Kyssar



http://www.youtube.com/watch?v=T7k9vOc_B9w

2011-02-17 @ 09:52:33
Postat av: Emma Sandberg

Läser du dina kommentarer?

2011-02-17 @ 11:00:31
URL: http://xiexie.blogg.se/
Postat av: Erica

Ja jag försöker när jag kan. vadårå?

Ok jacobska gå in ock se!

2011-02-17 @ 19:14:49
URL: http://mpenzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0