Dag 54 Tillbaka mot Dar! 14/2

GLAD ALLA HJÄRTNS DAG ALLESAMMANS!

När vi vaknade upp på hotellet i morse var det packning som gällde. Klockan 10.00 var det utcheckning. Jag stod upp vid 7.30 och packade ner allting sedan gick jag ner till frukosten. Tog mig först en kopp kaffe och sedan blev det att slänga i sig frukosten. Medans jag satt och njöt med min frukost så dyker managern upp. Han fågade oss om vi haft en lugn och tyst natt. Jag svarade att natten hade varit ovanligt lung. Hoppas han var generad efter gårdagens påhopp.

Jag tycker ärligt att den han gör är fel att jag blir förbannad. Hur kan man behandla sina arbetskamrater på det sättet. Det är meningen att han ska vara en managern och inte någon sex gud. Jag hoppas verkligen att han får sparken snart. Eller att de kommer en ny ägare, för just nu tror jag inte att det går så bra för dem.

När vi checkade ut vid 10.00 sa vi hejdå och lycka till i framtiden. Manegern gav oss ett Italienskt goodbye kramoch kyss sedan stack vi därifrån.

Vi gick och efteråt till ett cafe. Vi elva tiden träffadevi Mercy, Benedicte och lilla Monny. Vi satte oss vi ett annat cafe. Vi tog en gruppbild på alla oss tillsammans. Jag hoppas verkligen att jag få träffa dem bägge två igen i framtiden.


Mercy, Monny, Benedicte, fulare och fulast;)


Vid 11.30 var det dags att åka mot båten. Vi kramades och sa hejdå. Under hela resan så sov vi. Vår kära Ben kom och hämtade upp oss.  Hela vägen hem till Mbagala fick vi lyssna på Bens musik. Har verkligen inte saknat hans musik.

När vi äntligen var framme så var det ingen var hemma förutom hundarna. Shimba och Tembo var verkligen lykliga för att se oss igen. De älskar verkligen oss.

Hur firar du alla hjärtans dag idag. Jag får blöta kyssar från hunden shimba. Jag tror att han är kär i mig. Jag äter en torr kladdkaka som jag tog med mig från cafet tidigare idag. Funderar på om jag ska ta flyget hem till pojken, bara för att ge honom en kyss.

Idag firar vi 4 år tillsammans <3 ETT STORT GRATTIS till oss!

Det har varit blod svett och tårar tillsammans med dig. Men under alla dessa år så har du gett mig något annat än någon annan någonsin kunde ha gett mig.

I mörkeret så finns det också ett ljus.

Mitt hjärta tillhör dig älskar dig<3




KRAMA DEN DU ÄLSKAR DU VET ALDRIG NÄR DU KAN FÅ KRAMA DEN IGEN!





Kommentarer
Postat av: Emma Sandberg

Hej Erica.



kan du hjälpa mig att köpa ett masai halsband lägger upp en bild på bloggen nu så du ser vad jag vill ha för någon. skulle vija ha två en med mycket färg och en väldigt vit som på bilden.. väldigt stor i storleken. hör av dig om du hittar något .. skulle vara bästa smycket till sommaren =)=)



glad alla hjärtans dag på er båda.

2011-02-15 @ 19:00:51
URL: http://xiexie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0