Dag 45 ( Ny strand nya äventyr)

Hej underbara läsare!

Sorry för den dårliga upptateringen. Har haft lite små migrän om ni vill veta.
men nu är jag tillbaks!

Idag stod vi upp med tuppen. Klockan 08.30 gick vi snabbt mot Daladala bussarna mot Mbagala city där vi först skulle ta ut pengar och sedan möta Laurents. Han skulle idag köra oss till en ny strand. Det tog en och en halv timme att komma dit. Jag kunde inte hålla ögonen öppna så jag somnade. Vaknade inte förens vi var framme. Resan var väldigt lång, så det var första och sista gången vi åkte dit.

Men hotellet och stranden var otroligt vackert. Det såg ut som ett arabiskt palats. Arbetarna var klädda som araber med sådana fula mössor de brukar ha på huvudet. När vi kom så var vattnet lång ute mot havet. När vi gick mot vattnen var det nästan som en lång promenad för att komma dit.


Vattnet var varmt som någon nyss hade pissat i det. Men det sket vi i för det var skönt som fan. Det kändes som att vara i det arabiska paradiset. Vattnet var så klart att jag kunde se min egen lilltå.


Jag och Tonje var det ända av den yngre variationen som befann sig där. Stället verkade vara väldigt populärt av den äldre typen. För mig var det inge problem med Tonje ville ju finna sig en HUNK i denna värld. Men tyvärr idag fanns det inte så många att välja mellan.

Men jag däremot fick mig en världens störta Hövding på napp. Eller han fick mig på napp. Han var stor som ett berg. Först så skickade han Servitrisen. Servitrisen kommer då fram till oss och frågar om vi vill ha något att dricka. ”Han den fete mannen frågar”. Jag svarade då nej till servitrisen.

-          Ohh he going to be mad.

Sa servitrisen som att jag skulle brydde mig att han blev arg. Vände mig då till honom och sa att vi inte dricker alkohol. Men tack ändå. Han skakade bara på huvudet och sa All right ITs ok.

När vi hade fått han ur vår värld badade vi som aldrig förr. Vid ett tillfälle badade vi så långe att vi inte märkte att vattnen kom tillbaka och vi befann oss lång ute i havet. Sa till Tonje att jag hade fått panik om vi hade upptäckt det senare. Vattnet blev bara djupare och djupare. Där vi va vad liksom grund typ som en platta. Men när man simmade ut från den blev det djupare. Om vi hade simmat senare hade det blitt så djupt att vi inte en såg botten. Usch jag hatar att man inte ser botten.

Dagens bilder talar nog för sig själv. Vi överskred nog de normala fototagningarna.



Bruna lilla jag!

Här har ni gå på stranden bilderna.





Tonje


Jag


Oj.... fel bild.....

Nu kommer ligga på stranden bilderna!


Modell bild nummer 1. Fotograf Tonje Iversen


Modell nummer 2. Fotograf Erica sandburger

Nu kommer vattenbilderna!


Jag är född till att posa;)


Tonje lärde sig till slut att flyta;)


Wanna be Tyra Banks;) Ser ni det fina dreglet....



Sitt och ligg bilder;)


Här sitter hon och väntar på drömemannen ska pasera förbi!


Ser ni jag tror jag hittade en till Tonje. Dagens heting.
Om ni tittar noga så ser ni att han har sexiga vita strömpor på sig.
mmm mm mmm...





Ala ackbarr!!!



DEN HÄR BJUDER JAG PÅ;)

See you later!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0