The girl in bed!

Hej!!

Åh ibland så finns det inget bättre än att komma till sin säng. Det har varit en lång dag. Julhandeln är i full gång. Man märker hur det krylar av folk på Amfi centrum. Det märktes ännu mer idag på min MRL timme. Det var få damer som kom och på klassen idag. Jag tycker det var väldigt tråkigt, men sådan är det ibland. Hoppas det är fler på nästa pass annars ska jag dra dem in till timmen min.

En ännu bättre sak är att jag idag fick snacka med syrran och pappsen på skype ikväll. Blev att sakna dem ännu mer ju. Pappa har ätit tårta och hela släkten har varit och firat honom förutom jag. (Jag blir så advensjuk).
Men nu är det inte många dagar kvar och då blir det drama i hemmet igen.

Nu är klockan 23.49 och jag är alldeles utmattad. Mina tankar surrar om dagen som har vart och det upprepas samma om och om igen. Imorgon är det en ny dag. Kanske blir det en vinst på en Fredagslodd.

Nu är det en sak som gäller CLOSE MY EYES!!
Natta<3
Festlig och glad=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0