I cant sleep!!

Hej hej!!
Tänkte lägga upp et videoklipp till er nu vid denna tid. Kan ju inte sova. Tog en lite lång sovmorgon imorse.
Men tänkte iallfall lägga upp den innan jag lägger mig i sängen. Har dessutom kollat in H&M hemsida och har ni sett så mycket salg vi har. Det har också kommit in en massa nytt. Bland annat vårkläder. Kan ni fatta att det redan har börjat strömma in vårkläder i våra butiker. Det är kul men man får en sådan längtan.
Kolla in den här kjolen=) GRYM;)
A bag to die for. Såå jukt snygg. Men plånboken talar för sig själv!! En bondetjejsom mig har inte råd till sådana lyxiga väskor.

Hur målar du din eyeliner?? se hur jag gör;)

Natta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0