sju sovare!!

Hej hej!!

Idag har man haft en ovanlig bra dag. Den startade vid 11 tiden, då jag fick kraft att stiga upp ur sängen.
Vid 12 tiden drog jag till gymmet och körde ben. Efter den korta intesiva passet drog jag och solade.
Jag kände mig som en ny människa. Nytränad och solbränd.
Men just nu är jag trött och sliten igen, jag ska snart gå och lägga mig. Imorgon ska jag börja jobba klockan 8.30.
Om jag fick bestämma skulle jag sova till våren kom...men fatta vilken liv det hade varit. Sova kommer jag göra gott om när jag blir gammal.

Imorgon ska jag försöka göra det jag ofta säger till mig själv nästan varjedag, att jag ska vakna upp minst en timme tidigare än vad planerad. Jag har aldrig lyckats med det. Men imorgon smäller det. Om jag lyckas kommer det att komma ett inlägg i bloggen innan jag drar till jobbet.
Vacker bild som min vän Niklas har tagit....

God natt folkens!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0