Storm!

Hej hej!

Idag är det stormväder ute igen. Det är knappt man vågar gå ut. Tänkte ta min en joggingtur imorse men det blev ändrad på grund att deta oväder. Jag körde lite egen träning här hemma.
Jag har lagt ner lite av träning för att gå upp några kilon. Jag har ätit en massa mat och har nästan lyckats gå upp et kilo. Men det är lika svårt som att gå ned i vikt ska jag tala om för er. Nu undrar ni varför jag vill gå upp i vikt. För det att jag behöver det och att jag snart ska börja träna aktivt igen och behöver lite fett på kroppen.
Men som sagt det är en saga i sig.

Idag har jag tänkt att åka in till Örebro och se om det där medlet till ögonfransarna har kommit in. Det har vart fritt nu hela julen. Finns på skönhetguiden i örebro. Hoppas de har fått in medlet nu, vill ha LÅNGA vackra ögonfransar;)






Nu är jag redo att besöka Örebro City=) Ha en fin dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0