Söndagsjobb!

Hej hej!!
Jag vart helt slut av att jobba en söndag. Nu ligger jag som en nylagad spagetti i sängen. Människorna handlade som aldrig förr idag. Och man kunde märka att det bara var present fokus. Typ var tredje kund ville att man skulle packa in allting. (Nej säger vi då , men du kan få med en gaveaske..!?.)
Fatta att stå och packa in till var trejde kund. Kön hade räckt ända ner till china då typ.

Under de stressiga omstänigheterna så är vi lyckliga att få vår 30 minuters pause. Då vi kan sätta oss och få i oss lite solenergi så vi kan bli pigga och glada när vi springer ut i butiken igen. Vi får tacka chefen som har skaffat denna saken till oss. Det betyder att hon gör allt för att vi ska trivas. Tummen upp för det.

Det postiva är att den ger solenergi som vi behöver. Det negativa är att den inte ger solbränna.
Japp!! så här sitter vi nuförtiden inne på matrummet och äter och "solar".
Har nu provat den två gånger och jag tror inte att min kropp har riktigt fattat om vad det är som händer. Får se om den blir vant till det snart så att jag kan börja bli pigg igen;)
No SUN no smile;)

Ja folkens det var min obeskrivliga söndag. God God Natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0