Mot det nya året!

Hej! 

Det ser inte ut som att 2012 blir mitt år. Ligger just nu  i sängen om mår piss. Hostar och har huvudvärk. Jag kan inte få mer otur än att ligger hemma och är sjuk under årets FEST. Snälla hoppas inte det. Jag ska lägga mig så snart som möjligt.  Imorgon ska jag vara superfrisk.

Trots min huvudvärk idag så har jag lyckats hålla mig igång. Vaknade upp hos pojken imorse. Gick en sväng till Örebro staden och handlade in det sista inför nyåret.
Jag gick mest runt och var hungrig så vi stannade till på.....


Kolla in priset. Lunchbuffe endast 49kr Svenska. Jag älskar Sverige;) Gott var det.
Ligger Vid stortorget om ni är sugna;)



Jag blev iallafall väldigt nöjd;)

Jag har lyckats fått kraften att spela den sista Tennis matchen med pappa i kumla. Han slog mig återigen turgubben.


Men lika glad är jag ändå....


Sist men inte minst idag har jag träffat en gammal, gammal vän. Hon är inte gammal men det har gått fruktansvärt lång tid. Vi träffades av en slump och sedan hade vi en reuionion kaffe. Vi pratade om massa goda minnen. Kan ni fatta hur tiden bara kan leda en till olika vägar och världar. Till slut glömmer man bara bort varandra. Tiden bara går och går. Och whops så ses man igen och allting är som förut fast med lite ny historia. Det var väldigt trevligt.

Jag är så glad och tacksam att jag har fått träffat på så många gamla vänner. Igår var jag och fika med min gymnasie bästis och dessutom träffade jag en annan barndoms kompis från kumla. Det är så härligt att se hur alla tar sin lilla väg framåt i livet. Hoppas jag blir att träffa många fler innan jag reser tillbaka till Alta.

Nej nu är klockan är 22.30 dags att sova. Imorgon är det en STOR DAG! hoppas jag hinner lägga upp ett snabbt inlägg. Annars får ni dubbla inlägg nästa år;) God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0