Julrush!!

God Lördag!!
Ligger och gosar framför en urgammal film på tv. Jacob är en plugghäst och pluggar. Snart ska vi sätta på vår favvorit serie Dexter.
Min dag har varit kaotiskt. Julhandeln har börjat på riktigt.Jag tror att hela Altas befolkning var inne på H&M idag. Helt sjukt mycket folk.

Imorgon ska jag jobba min första söndag i historien här i Alta. Alla butiker har nämlingen öppet imorgon. Vi har söndagsöppet från 14-20. Det blir spännande att få jobba en söndag i Alta. Alla reser ju på hytta?!.
Vi får se hur det blir. Men jag tror knappast det slår dagens folkmängd. Det var faktiskt fantastiskt kul att vara på jobb idag.

Igår mina damer och herrar hade jag en överasskningsfest för min underbara vän Niklas. The swedish king här i alta. ALLA vet vem han är.
Jag lyckade få ihop tjejgänget Niklas brukar umgås med förutom när han är med mig. Vi hade en lite suprisefest som han blev väldigt tacksam för. Det var väldigt kul, för han hade verkligen ingen aning. Han blev väldigt överrasskad då när han steg in till mitt hem och helt plötsligt skriker alla GRATTISSSSS!!!!
En glad och förnöjd födelsedagsbarn och en hungrig Afrikan.
I väntan på tacopajen som jag lyckade laga. Också som lyckades bli riktigt god;)



Nu äter vi=)


Party bordet.......


Smilegoda vänner;)

VAD FICK HAN DÅ??
Förutom pilotglasögon, t-shirt, mössor så fick han något alldelles extra. Ett par sköna kalsonger. Där det står....


Gissa vart Niklas är???



Jaa den humor finns också ;)


Ja folkens slut på det goda. Nu ska jag påbörja mitt goda att se på Dexter. God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0