Fredag!

Hej hej!! Kan ni fatta att det redan är Lördag imorgon. Det är skrämande vad tiden rinner iväg här uppe. Om ni tycker att livet går sakta sa ni flytta till Alta. Nu är det bara 17 dagar kvar tills jag reser hem till min underbara familj.

Kan ni tänka er att det snart har gått ett år sedan jag reste till Tanzania. I det går inte en sekund utan att jag längtar tillbaka. Tillbaka till mamma och lillasyster keisha. Två människor som jag vill göra allt för. Nu är det bara att bita i för snart reser jag dit igen. Och då ska muren upp.



Jag drömmer mig bort;)

Nu är det dags att sova. Imorgon ska man upp och jobba igen. Börjar klockan 8.30. Kaffet är laddat längtar nu till alarmet slår och jag vaknar. Sätter på mig min morgonrock, mina tofflor och sedan sätter jag på kaffet. Lukten av nylagad kaffe  på morgonen kan ibland göra det hela. Efter jobbet ska jag på julbord med Actic. Då blir det fest och hoj.

God natt folkens....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0