Yes, yes, yes!

God kväll bloggen!

Nu ikväll när jag kom hem från jobbet fick jag min efterlängtade mailsvar. Jag kom in på matte C kursen i höst, jag ska bli mattegeni;). Skämto sido!!! Nämen jag behöver kursen för vidare studier. Det känns underbart. Im very happy. Här ska det pluggas igen. Det var nu fyra år sedan man använde den delen av hjärnan  får se om den fungerar fortfarande;)



Ikväll kan man lägga sig som en stolt liten flicka;). Jag ska avsluta min dag med att påminna er som bor i alta att passa på att träna på mitt pass på actic imorgon. Klockan 19.15.  Mage, rumpa rygg Det klarar ni!!!. Boka kan ni göra på Actic.no eller bara köpa en biljett på plats om det finns några biljetter kvar. Vi ses där;)





CraZZY hair

God natt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0