Onsdag!!

Hej hej!!

Ibland så finns det inget bättre än att komma hem och slänga sig i soffan efter ett hårt arbetspass. Snacka om att ha bollar i luften idag. Gjorde klart ett nytt bord på Divieded området, som blev helt ok. Inget komplicerat. Jag plockade fram de vita, svarta och gråa tygskorna som jag staplade fint under bordet. Men gissa hur många som blev kvar där. Knappt inga, ungdomarna är galna i tygskorna. Men det är inte så konstigt, de är ju super coola. Dessutom lätt att sätta på sig.

Annars så har min dagens insalmling till Unicef Afrikas barn bara fotsatt. Jag blir så glad när jag bara får positiva reaktioner från människor som är villiga att hjälpa til. Det gör faktiskt min dag och jag hoppas att de gör deras dag också.
Alla människor har dårliga dagar, det har jag märkt på mitt jobb. Vi är bara tjejer. Därför kan man lätt märka hur alla har sina dårliga dagar. Tjejer visar ju detta mer än männ. Men när jag känner mig nere än dag så försöker jag bli påmind om vad som kan göra mig glad och motiverad igen.Men jag tror alla behöver sina dårliga dagar, hur ska man annars bli motiverd igen.


Imorgon kör vi igen. 18.15 kör vi!!! Mage, Rumpa, rygg. Glöm inte att boka, ni som vill komma;)


Nu är det dags för skönhetssömn<3 God natt! Vill ni veta om min dag imorgon så läser ni min blogg;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0