Torsdag!

Hej bloggen! Jag är helt slut. Kan inte ens hålla ögonen öppna.  Min dag har varit lång och stressig. men när jag fick köra mitt pass på Actic blev jag genast mycket piggare. Åter igen blev det ett lyckat träningpass. Idag hade jag bara tre människor på passet, men full fart var det iallafall. Efter passet körde jag lite eget. Benövningar med vikter och lite rygg i maskinerna. Sedan var jag helt slut.


När jag kom hem, hade baby lagat våra hemlagade biffar som smakade väldigt gott. Sedan har vi bara slappat. Imoegon reser dem till Oslo. Kvartfinalen väntas. På lördag klockan 16.00 kan ni se matchen på kanal NRK.
Det är så spännande. Hoppas, hoppas på att de tar hem segern.

GäSP!! Nu är det läggdags! Det blev ett kort och tråkigt inlägg idag. Hoppas på ett bättre inlägg imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0