Till Erica!

Hejsan sötnosar!
Erica vet inte om att jag bloggar just nu hehe !
Hoppas att hon inte blir sur!..
Tänkte bara skriva om att det var jag som hjälpte henne med desigen!
& hon hade ju skrivit det förut!
Men vill ni andra ha hjälp är det bara att kontakta mig!..
Finns på [email protected]
Kollar mailen oftas & Finns även på min blogg!
Den finns på länkar.. Men kan skriva ner den här också !
www.thaijan.devote.se!
Jag hoppas verkligen att ni följer ericas underbara blogga nu !
för hon är en fatastisk bloggare och verkligen läsvärld att läsa!
så kom igen nu !
Ha det bra puss!

Kommentarer
Postat av: Erica

hahahhaha bästa. Nejdå jag blir ej sur. Väldigt bra att du reklamera dig=). Jag skickar pengarna till kingdaos konto ikväll. Tack för allt pusspuss

2011-08-18 @ 23:55:00
URL: http://mpenzy.blogg.sem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0