Söndag!

Hej bloggen!

Då var man sjuk igen. Idag har jag vaknat med feber. Lördags natten på Hans sjenke slutade med att jag fick gå hem tidigare från jobbet på grund av att jag inte mådde bra. Kände mig yr och svimmel. Det blev inget tips för min del. Men inte heller några spyer på pubens bar. Om jag hade fortsatt jobba vet man aldrig vad som hade hänt. Idag har jag varit som en ZOMBIE här hemma. Jag har druckit en massa vatten och ätit smått med mat. Så fort jag tänker på jobb så mår jag illa, kan det här betyda att jag jobbat ihjäl mig!!?.
Jag ska försöka tänka positiva tankar och bara ta en dag i taget. Det ska nu bli en vecka med fullarbetsvecka och sedan blir det lite lungnare framöver. Eftersom att jag nu börjar studerna så ska jag bland annat inte jobba fasta helger på Hans sjenke.


Jag har nu en till negativ nyhet. Alta IF förlorade med 4-1 i den tuffa matchen. Jag var tyvärr inte på matchen men lyssnade på radion. Tråkiga nyheter eller hur. Nu tvingas Alta prestera till nästa match, annars ligger de illa till.

Nu till något kul, tycker jag iallfall. Så fort jag tänker på smink och de lilla små projekten jag har gjort så har jag blivit glad. Det ger mig energi i dagens tider. Min nya hobby;)
Här kommer mitt andra projekt från igår. Jag gjorde en hot and sexxy cat eye makeup på min vän. Hon skulle till på coctailparty och den här makupen passade henne perfect.
Jag hade Eva Mendes som inspiration för jag tycker hon liknar Eva väldigt mycket.


Här kan ni se en före bild på henne.



Walllaaaaaaaaaaaa...SE vilken HOT sak hon blev. Hon är ju alltid en hot sak men se henne på den här bilden.
Visst är hon het!! Tack för att jag fick sminka dig gumman<3


Och nu ska ni få se My number one project. The girl next door turn too The dirty girl next door;)


No coments, Modellen är perfekt;)





Makeupen blev väldigt rå för henne men hon lyckades bära upp det otroligt bra. TACK ska du ha för att jag fick sminka dig och att du var min första modell;) Ser frameot att jobba med dig igen. Du var en naturbegåvning!



Här har ni en blid på mig från den senaste session;)

Nu ska jag avsluta detta heta inlägget. Nu ska jag vara social med min Pojke. Vi ska se någon bra film. God natt alla snälla människor. Vi hörs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0