Sommar!

Hej bloggen!

Det har nu vart tre varma och härliga dagar i Alta. Jag kan inte fatta det, det är otroligt skönt. Efter jobbet idag klockan 16 hade jag ledigt. Då passade jag och min arbetskamrat Anna att dra och lira lite fotboll med mitt gamla lag. BUL. Det var perfekt väder för att träna fotboll. Alla i laget blev lite chockade att jag var på träningen. Jág har saknat dem alla. Jag kommer att träna med dem så fort jag får tid. Men jag tänker absolut inte punga ut 3300 för att få träna med dem hela tiden. Japp, här i norge är allting kostbart.



Nu ligger man i sängen. Tung och matt som en säck potatis. Snacka om att man kommer att sova som en stock inatt. Och jag längtar inte till imorgon bitti när jag kliver upp ur sängen. Jag kommer att ha världens träningsverk, jag känner av det redan nu.
Imorgon blir det ännu en dag med träning. Klockan 10.00 ska jag vara på Actic och ska få gå på en styrkekurs hela förmiddagen. Det ska bli spännande. Efter det drar jag till jobbet klockan 16.

På jobbet idag så har vi packat upp en massa fina varer. Det kommer in så mycket snyggt till hösten. Dessutom har vi sminkkampanje. Det innebär att vissa sminkprodukter är på rea/salg. Jag  köpte mig idag ett ORANGE nagellack, det var en sådan himla cool färg så jag tänkte way NOT!!. Alla handlar, gult, blått grönt osv så jag tänkte sticka ut lite med att köpa orange....Det är ju kul att fynda med småpengarna;)


Från Loreal!!



God natt gott folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0