Sommar hela helgen!

Hej bloggen! Vi har nyss sett klart på en film  och ska snart lägga oss och sova, eller iallfall jag;). Idag har jag ännu en gång haft en fullsatt dag. Den började klockan 10.00. Då jag vaknade och det var dags för makeup till dagens fotoshoot. Idag var det jag och en till nära vän till mig. Eftersom det var härligt väder valde vi att ta bilderna ute vid Gakori badet som ligger lite utanför Bossekop  alta. Det var en dag skapad för oss. Bilderna blev väldigt bra, har sett några. Jag ska ladda ner ett program för att kunna öppna alla. Efter det är det dags att lägga upp den så att ni kan få se.
Efter två timmars plåtning var vi båda helt slut och svinhungriga så vi drog till Altas grillcenter. Jag tog min en gyrosrulle. Jag tror att jag aldrig har ätit en gyrosrulle så snabbt i hela mittt liv. Magen bara ekade när jag tog den första tuggan. Det bästa var ju att landa hemma i soffan. Håller just nu på att ladda ner videoklipp som jag ALDRIG lyckas få upp. Men nu ska det banne mig fungera.

Ligger just ni brevid en snarkande Jacob vid sidan av mig. Det kanske är bäst att sova nu innan han börjar snarka riktigt ordentligt. Men jag hoppas ni haft en fin söndag som min har vart. Vi hörs imorgon.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0