Sjukt nervös!

Hej bloggen!

Jag är nervös, imorgon börjar min matte C kurs. Fan, jag hoppas jag klarar av matte C. Förutom att jag är nervös så allting bara bra. Min dag på H&M har vart underbart bra. Idag var det ingen vanlig dag på H&M, idag var alla extra pigga och glada och hälsade som aldrig förr. Det är kul att komma jobba till jobbet när alla tjejer har en positiv enegri att ge. Själv hade jag ingen energi alls tills jag kom till jobbet. Chefen hade skrivit en hälsning där det stod Hej brudar!! på Svenska;). Det var lite roligt tycker jag. Imorgon förväntas det en stor dag för mig imorgon. Jag ska få upplärning på att göra om halva H&M butiken. Ser framemot det!!

Idag blir det inget långt inlägg. Imorgon är det en ganska stor dag, ska nu för första gång på 4 år använda min andra del av hjärnan. Det får visa sig om den är i funktion. Håll tummarna. Klockan 08.00 imorgon bitti ska jag sitta i min så kallad skolsoffa. God Natt<3



God natt Goa människor<3

Kommentarer
Postat av: Emma Sandberg

sv: tack syrran =)

2011-08-30 @ 10:48:00
URL: http://priska.blogg.se/
Postat av: Emma Sandberg

sv: det kommer en ny chans ska du se;)

2011-08-30 @ 23:50:38
URL: http://priska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0