Mage, rumpa, rygg

Hej hej!

Idag körde vi åter igen ett pass med mage, rumpa ocg rygg. Idag hade jag en man mer på timmen, det innebär vi var 5 stycken;). Det gick väldigt bra och alla var nöjda med passet. Jag är nöjde med passet trots att jag fick stressa som bara den till att nå till 18.15, då timmen skulle börja. Slutade jobbet 18.00 så det blev bara att byta om i farten. Det är tur att gymmet bara ligger 200 meter från mitt jobb. Nästa gång kommer jag att få kunna ladda upp lite mer då jag kommer få att sluta klockan 16.


Man måste ju få vara pigg och glad när man ska köra ett pass. Idag kände jag mig bara stressad under hela passet, jag kom aldrig ner i ro liksom. Men hur som helst allt gick bra och jag längtar redan till nästa pass;).
Det blir nästa tisdag. Jag kommer att ha timmar Tisdagar och Torsdagar ända fram till JUL.



Vaknade klockan 07.00 för att hinna men jobbet klockan 09.00 på actic. Hade en liten opplärning vid receptionen mellan 09.00 till 11.00. Klockan 12.00 började jag jobbet på H&M. Jag han äta min lunch sedan var det dags för nästa pass. Det är otroligt vad mycket folk det ska vara nu. De handlar och handlar. Har ni vart inne på H&M, vi har fått in många fina kläder. Vill nu bara att hösten ska komma så att vintern kan börja och sedan blir det vår igen.


Här ska ni få se på ett roligt klipp. som Jacob hittade på nätet. Det är ju så himla roligt.




hahhahahaha, det bästa är ju att han ringer tillbaka;)


Nu är det nog med det roliga. Ska gå lägga mig nu. Imorgon har jag lite sovmorgon, tack O lov!!
Ska inte också glömma och säga att jag snart ska göra om min fula blogg sida. Har en liten vän som ska hjlälpa mig<3. Det behövs nog en liten omgörning, får se hur det blir.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0