Lyckad träningspass=)

Hej bloggen!

Idag ökade jag med en man på mitt pass. 6 stycken var de idag. 3 från förra veckan och 3 tre nya. Idag gick passet hur bra som helst. Det flöt på väldigt bra och alla var nöjda efter passet. De gav min fina komplimanger.
Efter passet idag blev min kväll genast mycket bättre. Jag kände mig pigg och glad.


Min arbetsdag har varit bra men stressigt. Det är mycket som ska göras. Men jag har allt under kontroll. Idag startade jag en UNICEF insamling på jobbet. Frågar alla kunder om de har lust att ge o.50 eller 1 krona. Det är litet, men allt litet förvandlas alltid till något stort. Ikke sant!. Vissa människor ville gärna ge mer och det tackade vi för. Det finns inget bättre än att hjälpa.

Nää, nu är det läggdags. Imorgon är det Onsdag och jag har en lång arbetsdag 12-20. Vi får se om det blir sovmorgon eller träning. Få se vad som känns bäst imorgon bitti ;)
God natt!!


Till Fillan!!! Den här bilden kan du laga Header för=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0