Då har man blivit instruktör!!

Hej bloggen!

Idag körde jag mitt första pass i salen, helt själv. Det gick ju hur bra som helst. Vet ni varför det gick så bra!?. För jag knappt var nervös. Jag slappnade bara av och hade kul. Allt gick bra förutom att jag mitt under passet upptäcker att jag har mina konverseskor på mig. Ville inte avbruta mitt i så jag körde vidare med konverse på. Det såg kanske lite dumt ut. Ja så kan det bra.

Idag var det enstaka 3 personer där men får hoppas det går lika bra när det är fullsatt;).
Efter mitt 40-45 minuters pass så ville jag bara köra mer. Nu får jag vänta till På torsdag. Då kör jag passet 18.30Dagens pass så bjöd jag inte in några vänner utan det får bli till på torsdagen, då kan jag räkna med en fullsatt sal. Förhoppningsvis.


Min dag på Actic;). Här ser ni en MRL brud =Mage, rumpa,rygg.

Efter att ha kört klart passet så var jag kvar i receptionen för vidare upplärning till klockan 21.00. När jag kom hem var det fullfart med grillningen där hemma. Såkallade Petter och Erik stod runt grillen  och grillade kötten. Inne sitter Jacob och Elisabeth. De hade dukat fram bordet. Allt var klart tills jag kom hem, så det blev perfekt. Tack ska ni ha, det gjorde ni bra!

När vi hade käkat klart slog vi på en film som Jacob hade laddat ner. Den hette super, världens Bfilm men helt ok.
Klockan är nu 00.40 och måste få sova. Imorgon tänkte jag ta en liten sovmorgon innan jag beger mig ut till några ärenden.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0