Bra dagar och dårliga dagar. Thats Life!

Hej hej!

Då sitter man här igen i soffan med en kopp te i handen. På tv rullar det paradise hotel.
Här har jag suttit sedan sju tiden ikväll då jag kom hem från den långa arbetsdagen. Idag det har varit grymt med mycket folk. Det är tydlingen lönedagar och folk springer till butikerna.


I samarbete med  H&M..

Imorgon är det den 14e april och den stora H&M kampanjen har många väntat på CONSCIOUS COLLECTION. Äntligen kommer den ut. Det blir spännande att se vad som kommer till vår butik i alta. Jag har själv ingen aning. Lite vet jag ju men allt har inte kommit.
Det blir spännande att se imorgon.


Idag hade jag mitt första H&M möte med dameavdelningsgruppen. Vi kom fram till att jag ska bli ansvarlig för accosiarer. Jag blev faktiskt väldigt glad och det blir en utmaning. Det är den ända avdelningen som ser ut som ett kaos just nu, men nu är det mitt uppdrag att se till att det ser bra ut. Nästa vecka ska jag få en lite kurs om vad som finns och hur jag ska gå till väga. Spännande va!!

Idag var det fri dag från träning. Måste ju låta min rumpa vila lite. Men imorgon kör vi igång igen. Ben och baklår.
Efter jobbet imorgon drar jag till gymmet och kör mina övningar. Börjar först med 6-10 minuter hopprep.



Ett, två, tre HOPP!


Dagens utbrott. En man i matkön skriker åt mannen i kassan.
- ALLTSÅ vad är det här för en arbetsplats. Varjedag är det bara en mann i kassan. Nu får ni fan skärpa er....

En tant kommer efter en liten stund och öpnnar en ny kassa. Mannen börjar skrika på henne också.

- HAR DU VARIT UTE OCH RÖKT?? Är det det du har hållit på med VA??

Tanten är helt tyst och verkar inte bry sig om vad mannen säger. Och det tycker jag att det är rätt. Vem är han som skriker på en arbetsplats. Han har inte rätt att trakkassera henne på det sättet.
Jag tittade på tanten och sa att han har nog bara en dårlig dag. Han har inte fått sitt på länge....
Nää så sa jag inte;)

Vilken SKIT Gubbe.

Hoppas han vaknar på en bättre sida imorgon, så som jag gör varjedag;)
God natt pch sov gott!


Ta inte friheten för givet Från filmen (THE WAY BACK)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0