Skönt att jobba igen!

God afton.

Idag fullfart med arbete igen men jag var fruktansvärt trött idag. Idag hade man inte humöret på topp.
Vissa dagar kan man bara inte vara på topp hela tiden. Kanske är det sjukan som närmar sig. Hoppas det bara är en vanlig influensa.
Glad och positiva nyheten är att solen var på topp idag. Varm dag och det kryllade av människor på altas gator.
Det känns skönt att alta åter är till liv igen.


Var nyligen med om en märklig upplevelse. Jag skrev med en kille på facebook. Han insåg att påsken har varit kul för att han fick äta en massa kött. Vem tycker att det är kul att äta kött under påsk...hmmmm
Gick sedan in på hans sida och skulle gålla in hans bilder och gissa vad jag såg. En massa köttbilder på lagad och rå kött. Fyy vad äckligt eller hur. Dessutom läskigt tänk om han typ blir så galen att han förvandlas till kanibal eller nåt. MAN VET ju aldrig. Jag älskar också kött men jag lägger för fan inte köttbilder på mina bilder.


Trots min dåliga dag lyckades jag ta mig till gymmet och det kändes skönt för stunden. Idag körde jag baksida ben. Nu är jag inne på min 5 vecka av 8 veckors kuren. Denna vecka ska jag försöka köra tunga vikter med få reps. Pumpa pumpa.
Jag körde. Marklyft 20 kg. 2 övningar Maskin för bakisa lår sedan körde jag tungt på framsida lår med maskin övning. Jag har nu träningsverk som aldrig förr. Imorgon blir det vilodag.
Dessutom lite sovmorgon jag börjar inte jobba förns 12.

Nu är jag svintrött ska krypa ned för dagen. Tack för en pissdag;) Imorgon är det en ny dag.

God natt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0