KattBesök;)

God kvällens.

Ikväll har vi äntligen fått hem katterna som vi ska ta hand om under påsken. Matte och Husse ska åka iväg för en liten stund. Och vi ska lyckostar ska få ta hand om dem. Åhhh dom är så söta.
De trivdes genast när det kom hit och det är vi glada för.





Här har vi  FOXX the man. Han har redan börjat prata kattspråk med oss;)
Dessutom hittat sin plats i master soffan...



Här har vi ACKILES. Såå gosig så....



Just nu har dom nog sniffat varenda hörn i huset. Då kan vi lungt och avslappnat  gå och lägga oss snart.
Idag har jag jobbat och tränat som vanligt. Dagens träning blev intervall utomhus igen. men idag höll mina lungor att frysa till is. Det var iskallt ute idag.



Här ser ni varför det är svinkallt ute. SNÖN är ju fortfarande kvar.
Det är hopplöst. kan den inte bara försvinna nu och börja bli sommar.



Nu ska jag fortsätta att gosa med katterna sedan ska jag lägga mig och sova. Imorgon är det en lång arbetsdag.
10-18. Ser fram emot det;)

GOD natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0