Tankarna är på Tanzania

Hej! Idag har det vart en helt vanlig dag igen. Blev väckt av en kyss av min finaste pojkvän. Körde ett pass situps och benböj här hemma. Sedan drog jag och jobba på Intersport, jobbade till 20.00 sen drog jag till gymmet och tränade lite. Idag blev det 30 min på löpeband, axlar och mage. När jag kom hem blev det lax med pasta. Nu är jag helt slut, vill bara sova. Imorgon blir det mer bilder till FHM tävligen, ska se till att få riktigt bra bilder imorgon så att jag kan skicka in dem nångång.
På jobbet idag, var mina tankar bara på resan till Tanzania.
Jag längtar så himla mycket. Nu ska jag hoppa i säng och drömma om allt.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0