Söndag bara fotboll!

God eftermiddag! Det var inte längesedan vaknade upp från min djumpa sömn. Idag är det fotboll som gäller. Mitt lag har match just nu, så därför är det väldigt stressigt just nu. Måste ju se våran sista match. Jag spelar inte för jag har jobbat inatt. Men hoppas vi vinner. Efter våran match är det bara att ta bilden mot Jacobs match klockan 16. De ska spela mot Fredrikstad, också en viktig match. Min dag blir att bänkvärma hela dagen.
Men ikväll blir det mjukare bänkvärme, för då ska vi nämligen sitta hemma hos ett annat par och käka tacos, spela spel och se på film. Slänger i mig två mackor med gravadlax och sticker och ser på våran match.
Ha en fin söndag!


Jag och Jacob på hans födelsedag!


Räksallad med gravadlax....väldigt gott! try it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0