Revanch!

God kväll. Blev lite mycket igår så jag hann inte skriva blogg. Men har inte hänt nåt fantastikt. Jobbade på baren igår och vi var två tjejer och två killar på var sin bar. Vi hade en tävling om vilka som skulle få mest driks. Det tråkiga var att killarna vann över oss. Men ikväll ska vi ha revanch. Mitt knep är att prata svenka, gubbarna i norge älskar svensktalade tjejer. Den andra tjejen ska ha mer uringing idag;). Man måste ju gå in för det!
Hoppas för en kanon kväll med massa goa "människor". Ha en fin lördagskväll!

Igår lyckades jag laga en egen drink som jag kom på själv och döpte drinken till (Erica specialE)

Den inehåller!

2 cl Vodka citrus
2 cl Baccardiruss
En skvätt Monin Fruit de la passion
En skvätt  sour mix
is
Elpe most
sheka allt tillsammans!

Där får ni en sötsur drink;)

Visar er en blid på den imorgon!


Köpte mig den nya FHM tidningen igår. 12 sider Ekstra!!

Min helg är fulländad med att läsa den;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0